تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی

تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی

تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی
تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی
جایگاه شما !

امروزه ، زبان انگلیسی فراگیر است تا آنجا که بسیاری از دانش آموزان علاقمند به یادگیری در کالج های برتر ترکیه امیدوارند که به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنند. تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی رویای بسیاری از جوانان است. در صورتی که شما یکی از این افراد باشید ، حتما پاسخ سوالاتی از قبیل لیست دانشگاه‌های انگلیسی ترکیه شرایط تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی، هزینه‌های تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی برایتان یک دغدغه است..

 

در صورتی که سوالات متفاوتی در مورد تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی داشته باشید ، ، در این مطلب می‌توانید پاسخ تمام سوالات خود و همچنین اطلاعات مفید دیگری که در صورت تحصیل و زندگی در ترکیه به آن نیاز دارید؛

 

بیش از ۲۰۰ دانشگاه در ترکیه وجود دارد که اکثر آنها توسط دولت اداره می‌شوند. اکثر این موسسات تازه تاسیس می‌باشند. در اوایل سال ۱۹۷۰ تنها هشت موسسه دولتی وجود داشت و اولین دانشگاه خصوصی (دانشگاه بیلکنت) در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد. دانشگاه بین‌المللی آنتالیا (AIU)، تازه تاسیس‌ترین دانشگاه ترکیه است که اولین سال تحصیلی خود را در سال ۱۳/۲۰۱۲ آغاز کرد و هدف آن جذب دانشجویان خارجی بوده است.

دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در ترکیه پیرو توافق‌نامه بولونیا هستند و دوره‌های تحصیلی خود را مطابق با اروپا یکسان‌سازی می‌کنند. بسیاری از دانشگاه‌های ترکیه در برنامه آراسموس پلاس (Erasmus+) شرکت کرده‌اند؛ این برنامه از مبادلات دانشجویان بین‌الملل پشتیبانی می‌کند. در آخرین تغییرات سیستم رده بندی آموزش عالی کیو.اس(QS Higher Education System Strength Rankings)، سیستم آموزش عالی ترکیه در رده ۴۳ جهان قرار گرفت.

 

بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور، ترکیه را انتخاب می کنند تا با سپری کردن مقطع کارشناسی، شانس بالایی برای ادامه تحصیل در کشورهای برتر دنیا را داشته باشند. بصورت معمول طول دوره لیسانس در کشور ترکیه ۳ تا ۴ سال به طول می انجامد که دانشجویان پس از سپری کردن این دوره می توانند مدرک Lisans Diplomasi را کسب کنند.

دانش آموزان برای حضور و ثبت نام در مقطع لیسانس باید در آزمون های YOS و SAT نمره مورد نیاز دانشگاه را کسب کنند. که هر دانشگاه متناسب با رشته انتخابی یکی از این آزمون ها را از دانش جویان طلب می کند. مدارک مورد نیاز برای ورود به دوره لیسانس، ریز نمرات پیش دانشگاهی، ریز نمرات دیپلم و نامه استطاعت مالی می باشد.

 


چهارشنبه 07 خرداد 1399

نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات متنی شما
روزیکس | مرجع وبمسترها
موبایل اسکای مرجع موبایل
ورود به سایت
عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 8
    کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
    تعداد اعضا : 0
  • کاربران آنلاین
  • آمار بازدید
  • بازديد امروز : 4
    بازديد ديروز : 4
    بازديد کننده امروز : 2
    بازديد کننده ديروز : 3
    گوگل امروز : 0
    گوگل ديروز: 0
    بازديد هفته : 8
    بازديد ماه : 145
    بازديد سال : 582
    بازديد کلي : 4,973
  • اطلاعات شما
  • آي پي : 18.222.240.21
    مرورگر : Safari 5.1
    سيستم عامل :