هزینه تحصیل دندانپزشکی در ترکیه

هزینه تحصیل دندانپزشکی در ترکیه

هزینه تحصیل دندانپزشکی در ترکیه
هزینه تحصیل دندانپزشکی در ترکیه
جایگاه شما !

از محبوب ترین رشته های تحصیلی در ترکیه رشته دندانپزشکی می باشد که در سالهای مختلف با استفاده از کالج های سراسر جهان در بین دانشجویان ایرانی برای تحصیل در مناطق مختلف و استفاده از دانشگاه علوم پزشکی این ملت مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال کالج های جهانی در زمینه دندانپزشکی و به طور فزاینده پزشکان مجاز می توانند به عنوان مثال از دانشگاه حاجت تپه از طریق کالج در محوطه کالج مجاز شوند. کلاس گزارش رتبه بندی جهانی سیستم رتبه بندی اخبار ایالات متحده (US News Global University Rankings)) در سال 2018 ، دانشگاه حاجت تپه در زمینه مدیریت های کلینیکی در تصمیمات پیشنهادی و در موقعیت یابی سیاره 2088 رابط کاربری این دانشکده بالینی به عنوان مقاله در ملت می تواند. به دلیل ظرفیت ارزیابی های لازم برای اسکن یک فقره بالینی ، دانشگاه حاجت تپه یکی از کالج های بودجه ای است که در آن می توانید یک و نیم ماه یکبار بپرسید.

 

دوره دندانپزشکی در ترکیه  همانند بسیاری از کشورهای دیگر ۵ سال به طول می انجامد. دوره دندانپزشکی در ترکیه به دو دوره ۲ ساله و ۳ ساله تقسیم می شود که در دوره ۲ ساله مطالب به صورت تئوری یا تئوری- عملی آموزش داده می شود و در دوره ۳ ساله دانشجویان وارد محیط بیمارستان می شوند و به صورت عملی در محیط واقعی آموزش ها و مهارت های لازم را فرا می گیرند

متقاضیان تحصیل در این رشته در ترکیه با سوالات زیر روبرو می شوند:

مدت زمان تحصیل دندانپزشکی در ترکیه چقدر است؟ مدت زمان تحصیل دندانپزشکی در ترکیه 5 است.

برنامه های دوره دندانپزشکی در ترکیه چیست؟ شرایط آتاتورک و تاریخچه اصطلاحات، مطالب عمومی و اطلاعات فناوری، انجام پروتز، مواد دندانی، مطالب شیمی آلی، دروس انگلیسی، زیست شناسی پزشکی، دندانپزشکی، آناتومی دندانپزشکی، بیوفیزیک، فیزیولوژی و اهمیت بهداشت در دندانپزشکی.

امتیازات تحصیل این رشته در ترکیه کدام است؟ استانداردهای آموزشی بالا، امکانات آموزشی مناسب به همراه آزمایشگاه ها و هزینه های تحصیل مقرون به صرفه.

زبان تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های ترکیه چیست؟ اکثرا دندانپزشکی در این کشور به زبان ترکی آموزش داده می شود اما امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در این کشور چقدر است؟ هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی 5900 لیر و در دانشگاه های خصوصی 10000 لیر می باشد.

 


یکشنبه 29 تیر 1399

نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات متنی شما
روزیکس | مرجع وبمسترها
موبایل اسکای مرجع موبایل
ورود به سایت
عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 8
    کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
    تعداد اعضا : 0
  • کاربران آنلاین
  • آمار بازدید
  • بازديد امروز : 6
    بازديد ديروز : 2
    بازديد کننده امروز : 3
    بازديد کننده ديروز : 5
    گوگل امروز : 0
    گوگل ديروز: 0
    بازديد هفته : 29
    بازديد ماه : 83
    بازديد سال : 666
    بازديد کلي : 5,057
  • اطلاعات شما
  • آي پي : 3.147.85.201
    مرورگر : Safari 5.1
    سيستم عامل :